Του Γιάννη Βερμισσώ.

999
Η INTERLIFE προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα στους πελάτες της και τους συνεργάτες της και φροντίζει ιδιαίτερα γι΄αυτό, αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος κ.Ιωάννης Βοτσαρίδης.

Τονίζει ότι η εταιρεία, δημιουργεί μοναδικά Προγράμματα σε προσιτές τιμές και αυτό διότι ενδιαφέρεται για την ποιοτική της διάκριση που επιτυγχάνεται μέσα από την αναγνώριση που έχει στην Αγορά.

Ακόμα, υποστηρίζει ότι η INTERLIFE, προσβλέπει σε ανάπτυξη εργασιών μέσω συνεργασιών σε Ελλάδα και εξωτερικό, φροντίζει για τους καταναλωτές δίνοντας λύσεις Ασφάλισης, δίνει έμφαση ανάπτυξης στους Κλάδους Περιουσίας και Υγείας και στοχεύει να αυξήσει το μερίδιό της στην Αγορά.

Απευθυνόμενος προς τους ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές ο κ. Βοτσαρίδης τους συστήνει να μην έλκονται από εφήμερες καταστάσεις και υποσχέσεις αλλά να επιλέγουν με προσοχή τις εταιρείες που θα συνεργάζονται.

Σε ποιους κλάδους δίνει βάρος ανάπτυξης η INTERLIFE;

ΓΒ: Σε όλους. Όμως ως πρόκληση για να δώσουμε ιδιαίτερο βάρος είναι οι κλάδοι Υγείας και Περιουσίας. Εδώ πιστεύουμε ότι μπορούν να αναπτυχθούν προϊόντα που θα βρουν ανταπόκριση στον κόσμο στο άμεσο μέλλον. Εμείς ως INTERLIFE όπως και άλλες εταιρείες θα δώσουμε την δική μας «καλύτερη πρόταση» αφήνοντας τους καταναλωτές να επιλέξουν. Έχουμε ήδη δημιουργήσει ολοκληρωμένα Προγράμματα τα οποία είναι καταρχήν προσιτά ακολουθώντας την γραμμή της εταιρείας μας.

Έχει πρόσβαση ο μέσος πολίτης στα Ασφαλιστικά Προγράμματα της εταιρείας σας;

ΓΒ: Να τονίσω ότι αυτό αποτελεί αρχή μας. Η προσιτή τιμολόγηση, δίνει σε εμάς τους ανθρώπους της INTERLIFE, την ικανοποίηση ότι στηρίζουμε τους πολίτες, και δείχνει ότι αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη που υπάρχει. Η INTERLIFE βρίσκεται από άποψη κοντά στις ανάγκες, κυρίως, των Μικρομεσαίων εισοδημάτων. Είναι για εμάς βασικός προσανατολισμός.

Δηλαδή μπορεί να νιώθει ένας καταναλωτής εμπιστοσύνη στην INTERLIFE για τα προϊόντα της, για τις υπηρεσίες της, για τα όσα μπορεί να περιμένει την ώρα που έχει ανάγκη;

Γ.Β: Απεριόριστη εμπιστοσύνη και χωρίς περιστροφές. Τα συμβόλαια της INTERLIFE όχι μόνο δεν έχουν ψιλά γράμματα αλλά οι εξαιρέσεις τους είναι με κόκκινα έντονα γράμματα.

Καλλιεργείτε τον τομέα της ποιότητας; Έχετε δημιουργήσει ποιοτική διαφορά στην INTERLIFE έναντι του ανταγωνισμού;

ΓΒ: Με σιγουριά ναι. Τα Προγράμματα μας είναι εμπλουτισμένα με μεγάλο αριθμό καλύψεων που δύσκολα τις βρίσκεις στην αγορά με την αντίστοιχη τιμή. Αυτό συνιστά ποιότητα όπως επίσης και το ότι κάθε πελάτης μας είναι ευχαριστημένος από αυτό που αγοράζει και κάθε συνεργάτης μας έχει ισχυρή βάση να στηριχθεί και να αναπτύξει την παραγωγή του.

Δηλαδή τι προσφέρετε στους συνεργάτες σας;

Δίνουμε ξεκάθαρα την δυνατότητα στο συνεργάτη –Διαμεσολαβητή να «πλέξει», να «φτιάξει» να «χτίσει» ένα ασφαλιστικό Πρόγραμμα όπως το θέλει και με όσες καλύψεις χρειάζεται πραγματικά ο πελάτης του. Αυτό συνιστά την διαφορά μας : Η ελαστικότητα που έχουμε ως εταιρεία να ανταποκρινόμαστε στις εξατομικευμένες ανάγκες των καταναλωτών.

Ποια είναι τα σχέδια ανάπτυξής σας;

ΓΒ: Έχουμε σταθερό προσανατολισμό και φυσικά δομημένη στρατηγική. Εγώ, προσωπικά πιστεύω στα μικρά και σταθερά βήματα. Έως το 2020 επιδιώκουμε ως εταιρεία να έχουμε ένα Solvency Ratio που θα φθάνει στο 150%. Γενικός στόχος μας είναι η INTERLIFE να αποκτήσει ένα υπολογίσιμο μερίδιο Αγοράς, κάτι που θεωρώ ότι μπορούμε να επιτύχουμε και επίσης μπορούμε να διαχειριστούμε σωστά.

Θα κινηθείτε επιθετικά ή συντηρητικά για την επίτευξη των στόχων σας;

ΓΒ: Ποτέ η εταιρεία δεν κινήθηκε επιθετικά. Ανέκαθεν οι κινήσεις μας διακρίνονταν από σκέψη και προσεκτική εξέταση δεδομένων. Έχουμε ένα συντηρητισμό όχι της παλαιωμένης άποψης και πρακτικής, αλλά του ορθολογισμού και της συνέπειας. Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στις επενδύσεις μας και στην ανάληψη κινδύνων. Αυτό μέχρι σήμερα αποδίδει.

Επιδιώκετε να επεκταθείτε; Θέλετε να μεγαλώσετε ως εταιρεία;

ΓΒ: Φυσικά το θέλουμε και το επιδιώκουμε. Όμως, ο στόχος μας δεν είναι να γίνουμε οι μεγαλύτεροι αλλά οι καλύτεροι. Θέλουμε να αναδείξουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας σε επίπεδο πελάτη και συνεργάτη. Θέλουμε να αναφερόμαστε ως ποιοτική εταιρεία και όχι ως μεγάλη εταιρεία.

Εσωστρέφεια ή εξωστρέφεια προσανατολισμού;. Ελλάδα, άλλες χώρες ή και τα δύο;

ΓΒ: Αν θεωρήσουμε ως εξωτερικό κράτη όπως Κύπρος, Βουλγαρία, FYROM, Αλβανία, πιστεύω ότι δεν αναφερόμαστε σε εξωστρέφεια. Είναι αγορές προσβάσιμες, κοντά μας και εντάσσονται σε αυτές που μπορεί η εταιρεία μας να αναπτύσσεται και ήδη το έχει πράξει σε κάποιες από αυτές. Ωστόσο η INTERLIFE είναι πάντα εξωστρεφής με την ευρύτερη έννοια, και μεριμνά να έχει μια καλή εικόνα σε άλλες αγορές. Έχουμε βλέψεις σε συνεργασίες εταιρειών και σε άλλες χώρες, οπότε και συντηρούμε την επαφή μας με ξένες αγορές. Ήδη εξελίσσονται κάποιες συζητήσεις.

Θέλετε να απευθύνετε ένα μήνυμα στους ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές;

ΓΒ: Να προσέχουν πολύ τις συνεργασίες τους και τις εταιρείες που επιλέγουν να στηρίξουν την ανάπτυξή τους. Ακόμη, να μην προσελκύονται από το χαμηλό ασφάλιστρο ή την υψηλή προμήθεια. Να μάθουν να διαβάζουν ισολογισμούς εταιρειών και να διακρίνουν την αξιοπιστία, και την δυναμική τους. Είναι διαπιστωμένο ότι κάποιες φορές έλκονται από εφήμερες καταστάσεις και παροχές που τελικά αποβαίνουν εις βάρος τους.

Για τους καταναλωτές τι κάνει η INTERLIFE;

ΓΒ: Φροντίζουμε να παρέχουμε προσιτά ασφαλιστικά προϊόντα. Δημιουργήσαμε ειδικά Προγράμματα μικρής διάρκειας, που προσφέρονται σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή. Δίνουμε, πχ, τη δυνατότητα στον έλληνα καταναλωτή να πάρει μια Ασφάλεια υψηλών προδιαγραφών ακόμη και με 20 ευρώ το μήνα.

Καινοτομεί η εταιρεία σας;

ΓΒ: Όλα όσα συζητάμε είναι καινοτομίες της εταιρείας μας. Είναι η βάση της INTERLIFE. Νέες τεχνολογίες, ψηφιακά εργαλεία, πρωτοποριακές λύσεις στη Μηχανοργάνωση και στις Τιμολογήσεις. Πολλά από τα στοιχεία της εταιρείας μας ο ανταγωνισμός τα διέκρινε και τα αντέγραψε. Αυτό δεν μας ενοχλεί. Εμείς χαιρόμαστε όταν άλλες εταιρείες με παράδοση στην αγορά, ξεχωρίζουν την INTERLIFE. Θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να δημιουργούμε ό,τι πιστεύουμε πως είναι καλύτερο για τους καταναλωτές και την εργασία των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.
Πηγή : www.insurance-eea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δεν επιτρέπονται τα σχόλια